Wednesday, June 9, 2010

Mesti mau cuba

Bismillahhirrahmannirrahim..

Nih peristiwa hari terakhir persekolahan the other day. Malam tu anak I yg sulung ask nak iron baju dia on her own. I said no...she already ask for it many time before..and the answer of course no..no..and definately no...I said nanti your hand will burn..she said I will do it very careful . I said no no no no...

but when we get up on 6.00 am untuk bersiap2 pergi kerja..I saw her stoking became like that...
huh...I should be guess it before...
I tanya dia bila kak long iron nih..semalam she said..
bila mama ngan abah dah tidoq...dalam kol 3.00am...
ish ish ish...
she is really curious to know how it feel to iron the baju..
and also how it will turn out.
mmm...sigh...(Tiru Hai..)
nasib baik ada lagi stoking lama..
kain dan baju pon burned sikit....
nanti buka sekolah kena buat lagi sepasang..
ganti yg rosak.

keadaan stoking yg telah jadi nazak..

melekat2 ....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Anniversary ticker

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

halwa telinga

Followers