Monday, May 31, 2010

Jom..jom..jom..Jom heboh-heboh..


Assalamualaikum..
Kemarin anak-anak dara kami dua2 org dari pagi lagi dah bersiap2 nak ajak p Jom Heboh...al maklumlah jarang2 sekali Jom Heboh mai Kangar...
yg adik tu pon x sangga..dok nyanyi Jom ebohh2....

bukan beli apa pon...beli Horlick ngan ayaq bliss tu pon sebab depa bg belon percuma
kalau tidak tu pikiaq dua tiga kalilah jugak...
KIDS kan..kalau belon tu x sanggalah depa minat..

Adik punyalah nak kawai belon dengan beg2 tu semua..
x bg can kita bawak langsung..
dia usung p mai2...
x letih langsung..
sib baik p pagi2 buta..
x lah panas sgt..
Abah pulak bg wallet dia kat mama..
sedaplah mama berbelanja..kah kah kah..
With unlimited excess....hahaha..
dah tumbuh tanduk setan nih..heheh

Yang syoknya ada kasut Croc...seploh hinggit lak tu...
heheh biaq betoi...
mama rembat satu..

Kakak satu....


Adik satu...heheh..
sikit jer pong abah..
x banyk mana pon...
terima kaseh daun keladi...

3 comments:

aZuRa AhMaD said...

bestnya...zura lama tak pi jomheboh...kat kdh ni..lama dah takdak..masa dok kgr dulu..pegi gak..mesti best anak2 ann tu...apalagi dpt belon....zura nak balik pon...minggu ni nak balik lagi..adik roni yg no.4 tu nak tunang

Ann said...

ohh dah nak bertunang dah adik dia,lawan org mana?...kami p awai zura...kami balik kol 9.00pagi..bwk budak2 kan kalau p lmbat2 takut panas..

aZuRa AhMaD said...

yerlah...dulu kalau pi jom heboh...peluh ja satu badan..perlis mmg panaskan...adik roni dah pon selamat tunang kemarin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Anniversary ticker

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

halwa telinga

Followers